Páginas

jueves, 17 de noviembre de 2016

Caixa Negra: La Llamada de los dioses - Sessió 17

Amb aquesta entrada continuo amb el diari de campanya de La Llamada de los dioses que estic arbitrant per al meu grup de joc habitual de La Cofradía del rol, per llegir les sessions de campanya anteriors podeu seguir aquests enllaços: #1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16

Scary Werewolf | Martin Grondin (CC BY-SA 2.0)
Full Moon 2010 by Gregory H. Revera (CC BY-SA 3.0)


Com sempre recordar-vos que es probable que us trobeu spoilers, per tant si estéu jugant la campanya o aneu a fer-ho es probable que no volgueu llegir més enllà d'aquest punt (o sí, ves a saber).


Amb aquest informe de sessió reprenc la campanya amb alguns canvis ja que part del grup de jugadors habituals ha decidit per motius diversos (el Món RealTM, etc.) no continuar amb les aventures de La Llamada de los dioses... Vol dir aixó que aquesta no seguirá? Evidentent no, ja que als jugadors que han decidit continuar se'ls hi unirán d'altres tal i com podreu veure en aquesta sessió i les següents (i de fet els he pujat a tots arbitràriament fins al sisé nivell respectiu de cadascuna de les seves classes abans de continuar).

Werewolf by Viergacht | Pixabay (Public Domain)
Wolf by pngimg.com (Free download)

Si recordéu l'última sessió els personatges es trobaven en els túnels de l'amagatall en el que els malvats clergues de Penombra estaven maquinant els seus nefands plans i els haviem deixat escoltant uns udols que no feien presagiar res de bó, fet que ben aviat es va demostrar amb la sobtada aparició d'una criatura humanoide veloç i peluda, acompanyada per uns congèneres de quatre potes que no van dubtar en cap moment d'abraonar-se contra ells... Es tractava d'un home llop seguit per un estol de llops gegants que ràpidament van acabar amb quasi tot el grup i que van obligar a Luna la semielfa i a Meler el místic a efectuar una retirada tàctica per evaluar de nou la situació en la que s'havíen ficat no podent salvar la vida dels seus companys, que van caure cobrint la seva retirada, i perdent part de les seves pertenences, com per exemple la vareta de llum que els hi va donar la dríada en el llac que van descobrir a la sessió #15.


I que passava mentrestant en una altra part del complexe subterrani? Doncs que de la misteriosa fontana de llum i fum blavosos descoberta en anteriors sessions apareixía una noia (Laura, una nova jugadora) que d'alguna manera (segurament gràcies a l'acció de poders més enllà de tota comprensió terrenal) s'havía vist atreta a atravessar un portal màgic que l'havía conduït cap un lloc desconegut.

Després de vagarejar pels túnels i descobrir que de fet es trobava en unes cavernes a l'interior d'un volcà Theia, que així es deia la noia, es va trobar finalment amb la batalla que tenía lloc i es va prestar a ajudar a Meler, que havía aconseguit acabar amb el licantrop (no obstant això no havía pogut evitar que aquest el mossegués...), i Luna havía aconseguit acabar amb una part de l'estol gràcies a les seves “capacitats”, fet que va permetre al místic foragitar la resta.

Gnoll by Manzanedo (Blogger | Deviantart)

Ogre by tinyfroglet (CC BY 2.0)

Desprès de les degudes presentacions (i descobrir que a Theia probablement se li havía encomanat la mateixa missió que en ells) el grup va seguir investigant les cavernes sota el volcà topant-se amb més tropes que els malvats clergues de Penombra havien estacionat en el complexe subterràni, fet que els va dur a enfrontar-se a patrulles de gnolls i ogres que van ser fàcilemnt vençudes.

Black Robed Monk by Old Book Art (CC BY 3.0)


Seguint amb l'exploració van arribar fins a una capella en la que un grup de clergues estava duent a terme una oració a Penombra davant un altar dedicat al déu tenebrós, aconseguint passar desapercebuts sense que fossin vistos pels guardies orcs que vigilaven la sala. Poc després Meler va descobrir en una nova cova els cadàvers ensagnats d'un grup d'orcs davant d'un portal esculpit a la roca amb forma de cap demoniac i amb unes escales que descendien cap a la foscor, el místic també va poder veure a la pedra del portal l'empremta vermellosa d'una ma i les inicials TG així com unes gotes de sang en els esglaons.


Meler va tornar sobre les seves passes fins on s'amagaven Luna i Theia, peró no va poder evitar que els guardies orcs de la capella esl descobrissin i els ataquessin aconseguint deixar inconscients i a prop de la mort a Theia i a Meler, per tant Luna es trobava sola davant el perill...

I aleshores va passar quelcom (quelcom que no explicaré ja que el que va passar no ho saben tots els personatges, i mai se sap qui pot estar llegint aquest informe de sessió...). N'hi ha prou en dir que quan Theia i Meler es van despertar es trobaven sans i estalvis a la càmara en la que dormien les verges que van conèixer a la sessió #13.

Qué passarà a la propera sessió?

Com s'acostuma a dir:

Continuarà...


Els elements gràfics que acompanyen aquesta entrada i que no han sigut acreditats están creats a partir d'elements de


Aquesta entrada tambè està disponible en els següents idiomes:
Castellano English

No hay comentarios:

Publicar un comentario