Els participants a la partida van ser Rubia 1 (interpretant al lladre), Rubia 2 (interpretant al clergue), La Maravilla Calva (interpretant al guerrer) i Santi (interpretant a l’elf i que precisament s’iniciava als jocs de rol).
Tots els jugadors interpretaven a personatges de nivell 3 i la història que vaig arbitrar era de creació pròpia (penso escriure un mòdul basat en la partida i oferir-lo com a descàrrega gratuïta més endavant).
D’esquerra a dreta: guerrer, lladre, elf i clergue |
El Dado Inquieto llest per a començar a arbitrar |
Pantalla vista des del costat de l’àrbitre |
Els jugadors es troben descansant a la fonda Repòs del Gegant Adormit (regida per Galen i la seva filla Elmira), propera al Camí dels Reis (una gran via comercial); a les proximitats existeix una zona boscosa i el misteriós Pantà dels Sospirs.
Mentre siguin a la fonda tindran l’oportunitat de sentir unes quantes xafarderies i xerrameques i fins i tot de veure’s embolicats en problemes amb un dels clients al que no li agraden els bàrbars (i vistos els resultats d’enfrontar-se al guerrer interpretat per La Maravilla Calva seria millor que els deixes tranquils).
Desprès d’aquest breu incident es produeix el desencadenant del mòdul: Elmira ha desaparegut! Però el pitjor es que sembla que ha entrat en el pantà per voluntat pròpia (un pantà on tothom que hi entra desapareix sense deixar rastre...); a més a més sembla que al bell mig del pantà existeix un misteriós un misteriós edifici de pedra que es rumoreja que està relacionat amb un antic dèspota que va dominar la zona fa segles...
Desprès de que en Galen s’ho demani els nostres herois accepten endinsar-se al Pantà dels Sospirs i enfrontar-se als múltiples perills que els assetgen (serps, un grup de kobolds, un ogre...).
Hi ha quelcom al pantà... |
Enfrontament amb els kobolds |
Acostant-se amb silenci a l’ogre |
Mentre decideixen el que volen fer una dríada que habita un solitari arbre proper els adverteix que es perillós endinsar-se al temple, però els jugadors insisteixen a entrar, per lo que la dríada els hi ofereix un flascó ple de líquid de color ambre “que hauran d’usar quan tot estigui perdut”.
Un flascó de líquid color ambre? |
Al fons del temple hi ha un altar (cobert de sang resseca); als seus peus descobriran unes escales que descendeixen fins a un túnel que condueix fins a una cambra subterrània.
Mentre s’apropen a la cambra oiran una rialleta que els anirà posant nerviosos i que no els augurarà res de bo.
Veient l’interior de la cambra subterrània a través d’una porta mig oberta |
El lladre “agraint-li” a l’elf la seva gran habilitat... |
Enfrontant-se als misteriosos habitants de la cripta |
Els jugadors felicitant a Rubia 2 i posant per a la foto final |
Aquesta entrada tambè està disponible en els següents idiomes:
Castellano English
No hay comentarios:
Publicar un comentario