Páginas

miércoles, 6 de febrero de 2019

Caixa Negra: La Llamada de los dioses - Sessió 30

Amb aquesta entrada continuo amb el diari de campanya de La Llamada de los dioses que estic arbitrant per al meu grup de joc habitual de La Cofradía del rol, per llegir les sessions de campanya anteriors podeu seguir aquests enllaços: #1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29

Army of Terracotta by palindrome6996 (CC BY 2.0)

Com sempre recordar-vos que es probable que us trobeu spoilers, per tant si estéu jugant la campanya o aneu a fer-ho es probable que no volgueu llegir més enllà d'aquest punt (o sí, ves a saber).

Per redactar la crònica d'aquesta sessió de joc vaig comptar amb l'ajuda d'Ero i Kris, que van exercir de cronistes assistents durant el seu desenvolupament.

Després del divertit i trepidant desenllaç de la sessió anterior el grup de personatges va seguir endavant amb la seva esploració dels tunels i cambras del refugi subterrani dels malvats clergues de Penombra i finalment havien arribat a un passadis que acabava en una trapa de fusta que, evidentment, no els inspirava molta confiança, ja que tenian por que pogués contenir algun tipus de trampa (quelcom que no seria d'estranyar donades les seves experiències anteriors).

Per confirmar les seves sospites Flynn va intentar Detectar Trampes i Alanna Detectar el Mal, al tenir èxit tots dos van arribar a la conclusió que quelcóm important podia estar amagant-se darrera la trapa, per tant Hassba es va posar a pensar en la natura d'aquesta i va arrubar a la conclusió que podria tractar-se d'una trampa purament mecànica, per tant per activar-la i evitar els seus efectes van dissenyar el pla següent: Luna va disparar una fletxa cap a la trapa quedant aquesta clavada a la fusta, hassba li va lligar una corda i va proposar a Wooster (que en aquests moments ja es únicament un PNJ Bàrbar al no tenir jugador que el dugui) que estirés d'aquesta per obrir la trapa mentre la resta s'amaga a una cantonada per evitar els seus efectes (molt valents, si senyor 👏 😒).

Va acabar passant el que es temien que passés, ja que la trampa es va activar i va disparar una sèrie de ganivetes que van impactar el el pobre Wooster ferint-lo, i el que es pitjor, amputant-li el braç esquerre (sort que entre Flynn i Alanna van aconseguir estabilitzar-lo i li van fer un toniquet o s'ahuria desagnat).
Ogre clipart by Clipart Library

Després d'aquest accident van seguir l'exploració i van acabar arribant fins a una cova amb un gran i pudent fangar on van ser sorpresos per un ogre gran i lleig que no va dubtar a atacar Belacqua mentre Flynn treia una pifia a la tirada d'atac❗(per tant va relliscar i va perdre la maça convertint-se en objectiu del pròxim atac de l'ogre) i Wooster també va treure una pifia ❗(clavant-se la seva pròpia espasa). Per intentar solucionar el desgavell Flynn es va posar a Cantar a la Glòria de Valión (guanyant tots els personatges les bonificacions corresponents) mentre Hassba el defenia dels atacs del monstre i Belacqua el reamtava amb una tirada d'atac que conseguia un resultat crític! 💥💪👏.

Després de descansar i descobrir que el monstruós ogre també guardava un cofre del tresor experiència💰!) es van endinsar en una sala que immediatament els va començar a inquietar, ja que en el seu interior estaven disposades el que semblava ser un cúmul de grans pedres... que tal i com ben aviat va descobrir Belacqua eren criatures petrificades! (i si això li afegim que Alanna Detectava el Mal a les proximitats això va fer que la seva inquietut augmentés).

Van seguir endavant i a l'entrar a la sala del costat a més a més d'altres criatures petrificades també van veure una boira que s'arremolinava al voltnt de les seves cames la fredor de la qual va començar a tenallar els sesu cors mentre el seu nerviosisme augmentava... En aquell moment la tirada de Coneixement Arcà de Flynn va ser molt bona... ja que va aconseguir un crític! Aquest resultat va fer que arribés a la conclusió que s'estaven enfrontant a una medusa, un monstre mític en forma de dona amb els cabells de serps la mirada de la qual pretrificava als incauts que s'atrevien a mirar-la directament (com si fos quelcom tan difícil d'endevinar 😜).
Medusa by Sefi (CC BY-NC-ND 3.0)

Veient que els seus persoantges s'enfrontaven a una criatura realment perillosa els jugadors van començar a pensar tot tipus d'estratègies per a que aquests sortissin indemnes del combat que estava a punt de produir-se, passant per un intent per aprt de Belacqua de Dormir a la criatura que segur que ja estava assetjant-los (però ben aviat es va donar compte que no havía tingut èxit quan el xiuxiueig de la medusa va començar a resonar per la caverna) i la Benedicció de Flynn al grup per augmentar les possibilitats d'enfrontar-se a la medusa, que just en aquell instant va atacar intentant petrificar amb la seva mirada al jove clergue (que per sort va aconseguir passar la seva tirada de salvació contra petrificació). En el combat que va venir a continuació Alanna va fer un bon us del seu escut brillant i pulit per no mirar directament a la criatura i així poder-la atacar efectivament mentre Flynn Cantava a la Glòria de Valión i Belacqua usava la seva Bola de Foc 🔥, que va ajudar a que finalment Alanna pogués tallar el cap de la medusa d'un tall, tot i que no va poder evitar que Wooster acabés petrificat com la resta de víctimes del monstre.
Aphaia pediment Laomedon E-XI Glyptothek Munich 85 by J.M. Harrington (CC BY-SA 3.0)

Després d'aquesta topada que certament podria haver acabat amb tots els personatges el grup va seguir endavant (això si, el pobre Wooster va acabar dins del sac màgic, sac sense fons també conegut afectuosament pels jugadors com "la bossa de Mary Poppins" 👜, que el bàrbar havia aconseguit després del seu pas pel mòdul La Isla Misteriosa) i va arribar fins a una altra cambra on un clergue de Penombra d'alt rang estava duent a terme el que semblava una cerimònia d'iniciació en la que ungia a uns novicis amb un líquid vermellós vessat sobre els seus caps mentre uns guardies orcs vigilaven atents que la cerimònia no fos interrompuda.

Evidentment la presència d'aquells orcs no va impedir ni de bon troç que els personatges es llancessin a l'atac i el combat va ser iniciat per Belacqua, que un cop més va llançar el seu encanteri Dormir i va aconseguir que, menys el clergue oficiant i dos novicis, tots els enemics es possessin a roncar. Els atacs dels persoantges jugadors que es van afegir a la batussa no van resultar especialment exitosos, per tant el clergue de Penombra va respondre llançant el conjur Retenir Persona contra Alanna, Flynn i Belacqua (a la que va conseguir paralitzar després de fallar la corresponent tirada de salvació), per sort per ells Alanna ca aconseguir acabar amb el clergue i Belacqua es va veure lliure dels efectes del seu encanteri i el combat va acabar aviat, aegurant-se el grup que els enemics adormits no van poder toranr a despertar-se i cercar les seves pertenences un cop més per obtenir un cop més un augment d'experiència💰, que en el cas de Belacqua, la maga semielfa interpretada per Amaia, va acabar per concedir-li la molt desitjada 🎉 pujada de nivell 🎉 del seu personatge.

Qué passarà a la propera sessió?

Com s'acostuma a dir:

Continuarà...


Els elements gràfics que acompanyen aquesta entrada i que no han sigut acreditats están creats a partir d'elements de


Aquesta entrada tambè està disponible en els següents idiomes:
Castellano English

No hay comentarios:

Publicar un comentario